Ukázkové e-shopy


Příběhy e-shopů

Na našem blogu zveřejňujeme seriál o úspěšných e-shopech a jejich tvůrcích, kteří vybudovali svůj byznys na platformě Webareal. Nechť jsou jejich příběhy a nápady inspirací pro ostatní začínající eshopaře.

Najprv si treba naštudovať trh, čo na ňom chýba a až potom sa do toho pustiť. Momentálne je na trhu veľmi veľa eshopov, ale niektoré vydržia veľmi krátko. Nie je všetko len o množstve produktov a najnižšej cene. Treba ponúknuť zákazníkovi aj niečo viac. Dôležitá je komunikácie so zákazníkom, reagovanie na jeho otázky a vždy poradiť...[celý článek]

Ing. Jana Beňušková www.najlacnejsiepredeti.sk


Dôležitá je investícia do marketingu a voľba tých správnych ľudí. Využívali sme a aj využívame služby marketérov, no kým sme narazli na tých správnych ľudí, niekoľkokrát sme sa popálili. Určite to bola pre nás veľká skúsenosť, a práve preto je dôležité si vedieť zvoliť tých správnych ľudí. Nám pomohlo aj to, že sme sa vďaka samoštúdiu marketingu začali lepšie orientovať v tejto sfére a dokázali tak kontrolovať prácu ostatných...[celý článek]

Mgr. Roman Baľák www.perfektneobrazy.sk


Na Webarealu se mi velmi dobře pracuje, je uživatelsky přívětivý, veškerá komunikace je rychle a pozitivně řešena. Nestává se, že by systém nefungoval nebo vykazoval chyby. Systém nyní umožnil nasazení nového responzivního designu, který je pro přehlednější a uživatelsky přívětivější...[celý článek]

Ing. Jana Přibylová www.ziva-strava-obchod.cz


Neexistuje ideálna univerzálna rada pre každý eshop, ale hlavné črty sú spoločné. Tak isto je málo pravdepodobné, že ak začnete podnikať iba pre peniaze a to s čím robíte alebo čo predávate Vás nebaví, nie je veľká šanca na úspech. V prvom rade Vás to musí baviť, mať z toho radosť a netreba mať veľké oči. Ak sa to spojí s pevnou vôľou a trpezlivosťou, tak ste na dobrej ceste a výsledky sa určite dostavia. A keď Vám bude niekto tvrdiť, že na rozbehnutie potrebujete nejaký kapitál, tak mu neverte. My sme začínali s cca 300€...[celý článek]

Peter Kvasnica www.tee.sk


Je veľa vecí, ktoré e-shopu pomôžu rásť k stabilite, ale najdôležitejší je ľudský prístup a ústretovosť k zákazníkovi. A snažiť sa reagovať pružne, čo najskôr odpovedať na emaily, dotazy, offline správy… Vyberte si druh sortimentu, ktorý vás bude baviť a tak budete mať chuť svoj e-shop neustále vylepšovať a posúvať svoje podnikanie dopredu...[celý článek]

Martin Konečný www.svetfigurok.sk


Treba byť originálny, nájsť niečo čo nemá nik iný. Komunikácia je dôležitá – treba reagovať čo najskôr na požiadavky, či už je to len jednoduchá otázka k tovaru, alebo reklamácie. Snažiť sa byť nápomocný vo všetkom. A netraba zabúdať aj na rodinu a dopriať si dovolenku keď to človek cíti...[celý článek]

Erik Jenča www.nechtovyraj.sk


Každodenní komunikace se zákazníky Vás naučí lépe vnímat jejich potřeby. Sice málokterý klient napřímo pochválí, ale to že roste počet stálých zákazníků, považuji za pochvalu také. Navíc se v mém krámku potkává komunita místních lukostřelců. A ti se pak potkávají i na turnajích a pod. Sám aktivně střílím a mám z toho pak ještě lepší pocit...[celý článek]

Petr Čížek www.proluk.cz

Soubory cookie
S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.
Ok