KONTAKTY

Retro AUTOPUJČOVNA - Ladislav Hrubý
Areál býv. textil. továrny Seba
Tanvald 468 41
tel: +420 732 112 612
fax: ----------------------------------------
info@retro-auta.cz
Edice RETRO-AUTA + E-SHOP KB Barko s.r.o.
Kralická 79, Liberec 7, 460 07 tel.:482 770 244

 

Vidoekanál Retro-auta:

 

Facebook Retro-auta:

 

 


Prodejci CZ:

KB BARKO - Liberec (výdejní místo)

OB Autodíly - Hradec Králové

Hostr s.ro. - Liberec (prodejna)

Retro-auta.com (e-shop)

ABREX (e-shop)

Patro.cz (e-shop)

Mall.cz - ČR (e-shop)

Foxtoys - Praha (prodejny + e-shop)

Neoluxor ČR (síť prodejen knih + e-shop)

Puzzle-Puzzle.cz (e-shop)

Corona-knihy - Praha (prodejna + e-shop)

Zdeko-puzzle.cz (e-shop)

Antikvariát Slaný (prodejna+e-shop)

I-puzzle.cz (e-shop)

ŠkodaHOME - Praha (e-shop)

Pohlednice-tap.cz (e-shop)

Národní Technické Muzeum Praha

Technické Muzeum Liberec

Prodejci EU:

Retro-auta.com (e-shop) EU

I-puzzle.hu (e-shop) Maďarsko

I-puzzle.pl (e-shop) Polsko

I-puzzle.sk (e-shop) Slovensko

 


Spřátelená muzea, výstavy:

www.muzeumauticek.cz

www.technickemuzeumliberec.cz

www.automuzeum.cz

 


 

PUZZLE EDICE RETRO-AUTA

puzzle edice


 

Sponzoři:

www.kbbarko.cz

www.kalendarelevne.cz


Úvod » Tuning

Tuning


1969 - ŠKODA 1000MB tuning
ŠKODA 1000MB tuning
Škoda 1000 MB (lidově embéčko nebo též embeso) je osobní automobil nižší střední třídy, vyráběný československou automobilkou AZNP v letech 1964–1969. Byl to první sériově vyráběný automobil Škoda se samonosnou karosérií, zároveň první s koncepcí pohonu „vše vzadu“ (tedy motor vzadu a pohon zadní nápravy). Kromě základní a nejrozšířenější verze 1000 MB (s motorem 1,0 l a ve výbavě „Standard“, „De
 

1969 - ŠKODA 1000MB tuning


1976 - ŠKODA 100 L tuning
ŠKODA 100 L tuning
Škoda 100 a Škoda 110 jsou téměř identické osobní automobily, vyráběné československou automobilkou AZNP v letech 1969–1977. Nahradily vozy Škoda 1000 MB a Škoda 1100 MB, celkem jich bylo vyrobeno 1 079 708 kusů. V roce 1968 byla zahájena rekonstrukce výrobního závodu v Mladé Boleslavi a ruku v ruce s tím připraven facelift již zastarávající Š 1000 MB. Takovou úpravu provádějí všechny automobilky,
 

1976 - ŠKODA 100 L tuning


1976 - ŠKODA 100 L tuning
ŠKODA 100 L tuning
Škoda 100 a Škoda 110 jsou téměř identické osobní automobily, vyráběné československou automobilkou AZNP v letech 1969–1977. Nahradily vozy Škoda 1000 MB a Škoda 1100 MB, celkem jich bylo vyrobeno 1 079 708 kusů. V roce 1968 byla zahájena rekonstrukce výrobního závodu v Mladé Boleslavi a ruku v ruce s tím připraven facelift již zastarávající Š 1000 MB. Takovou úpravu provádějí všechny automobilky,
 

1976 - ŠKODA 100 L tuning


1986 - ŠKODA 120 L tuning
ŠKODA 120 L L tuning
Škoda 120 L. Jde o základní a nejprodávanější model řady 742, od kterého se ostatní typy odchylovaly ve výbavě nahoru i dolů. Vybavení totožné s typem 105 L. Vyráběna od srpna 1976 do prosince 1989. Zbídačené stodvacítky se ještě před pár lety na vesnicích měnily za lahev kořalky. Dnes už to neplatí a najít Škodu 105 nebo 120 v zachovalém stavu je stále obtížnější. Není divu, že
 

1986 - ŠKODA 120 L tuning


1988 - ŠKODA Rapid 136 tuning
ŠKODA Rapid 136 tuning
Typ Rapid 136 je odvozený od modelů Škoda 136 GL. Měl motor v zásadě shodný s motorem Škody Favorit – tzn. celohliníkový OHV o objemu 1289 cm³, s osmikanálovou hlavou válců (ovšem bez karburátoru Pierburg) Rapid 136 měl výkon 46 kW (vyšší kompresní poměr, palivo BA 96).Výroba začala v roce 1987 a skončila v srpnu 1990, celkem bylo vyrobeno 9 708 kusů Rapidů 136.Exportní verze se vstřikováním
 

1988 - ŠKODA Rapid 136 tuning

NDkwOGYwN