S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.
       

DOPRAVNÉ A PLATBA

Po Česku jsou zásilky odeslílány prostřednictvím České pošty, Balíkovny a Zásilkovny.

Platit lze dobírkou nebo převodem na účet čísla  1020215046/3030 (airbank).

Na Slovensko jsou zásiky odesílány prostřednictvím Zásilkovny s platbou předem nebo na dobírku.

Věnujte prosím zvýšenou pozornost volbě sazby dopravného vzhledem k předpokládaným rozměrům a hmotnosti zásilky.


stavby

Řadit podle 
Výrobce 

Stavědlo pro velký okruh použití, tento typ se vyskytoval na mnoha nádražích u nás.Součástí stavebnice, která je dodávána v rozloženém stavu, jsou tři barevné varianty zadního obložení stavby (bílá, žlutá, zelená) a návod.Doporučeno Milanem FerdiánemRozměry: 37x79x58E-návod: 130011-Zakladni-postup-stav.-Vysehrad.doc
naše cena 369,00 Kč

IGRA stavědlo Praha Vyšehrad HO


KB Model - Zděný sklad KkStB 353/H TT
střešní krytina bobrovka
Na mnoha místních drahách i malých nádražích na hlavních tratích byla vybudována koncem 19. a počátkem 20. století malá skladiště, u nichž byly nakládací rampy různých rozměrů, většinou přizpůsobené místním podmínkám. Státní dráhy vytvořily pro tuto stavbu typový výkres 353/H. Většinou dřevěná stavba stála na kamenné neomítané podezdívce. Rampa před vraty byla dřevěná, na ní navazovala rampa
naše cena 300,00 Kč

KB Model - Zděný sklad KkStB 353/H TT


Jedna z drobných staveb, bez kterých se ale neobešlo žádné nádraží, a to kůlna pro dnes tzv. „traťovku“ – traťovou službu. tyto kůlny se stavěly v různých variantách – s otevřeným prostorem, nebo celé uzavřené, některé jako nocležna, uzavřené sklady apod.Stavebnice modelu je vyrobena řezáním z kartonu a polokartonu přesnou laserovou technikou a to včetně gravírovaných dílů. Střecha - gravura ve 3D
naše cena 210,00 Kč

KB Model - TT KkStB vedlejší budova se záchodky 19a/H


Cihlová zeď - lícovka v průběžné vazbě pro modelovou velikost H0 1:87 i TT 1:120 řezaná přesnou technologií laser-cut ve 3D v ploše 200x110mm ze speciálního, pryskyřicí tlakem syceného kartonu. Je vhodná pro individuální stavbu modelu budovy nejen pro železniční modeláře, ale i pro stavbu diorámat, architektonické modely apod., třeba i pro papírové modeláře jako upgrade jejich modelů budov. Karton
naše cena 180,00 Kč

KB Model - Cihlová zeď - lícovka průběžná vazba TT 3D


Sudoměřice u Tábora leží na km 89 tratě číslo 220. V roce 1871 došlo k zahájení veškeré dopravy KFJB, v r. 1874 zestátnění Kk StB, v roce 1918 ČSD, v roce 1988 elektrifikace tratě. Byla postavena jako Dráha císaře Františka Josefa z Benešova u Prahy do Českých Budějovic. Model stavědla je vyroben podle předlohy - typového listu 110/H KkStB přesnou technologií laser-cut z kartonu.
naše cena 195,00 Kč

KB Model - Stavědlo 110/H KkStB (Sudoměřice) H0


Přesnou technoligií laser cut zpracovaný model podle dosud existující předlohy, typový list LV/H + LXXXI/H ZvKČ.V roce 1901 byla otevřena část Posázavského Pacifiku, trať 212 Kolín - Rataje - Čerčany, zároveň bylo rozhodnuto vybudovat odbočku z dnešní stanice Ledečko do Kácova, přičemž k samotnému odbočení tratě docházelo v Ratajích. Budovy byly postaveny podle typových výkresů ZvKČ. Přijímací
naše cena 940,00 Kč

KB Model - výpravní budova LV/H ZvKČ (Rataje) H0


Cihlová zeď - lícovka v průběžné vazbě pro modelovou velikost H0 1:87 i TT 1:120 řezaná přesnou technologií laser-cut ve 3D v ploše 200x110mm ze speciálního, pryskyřicí tlakem syceného kartonu. Je vhodná pro individuální stavbu modelu budovy nejen pro železniční modeláře, ale i pro stavbu diorámat, architektonické modely apod., třeba i pro papírové modeláře jako upgrade jejich modelů budov. Karton
naše cena 180,00 Kč

KB Model - Cihlová zeď - lícovka průběžná vazba H0 3D


Toto je  stavebnice vagonové váhy vyráběné firmou Fr. Wiesnera v Chrudimi. Pochází z roku 1922 a byla na několika nádražích v republice. Stavebnice je určena středně pokročilým modelářům. Obsahuje leptané díly z mosazného plechu 0,16 mm, odlitek vážního mostu a MS drátek na výrobu "semaforu". Součástí stavebnice je i lept vážního stroje, umístěného uvnitř domku. Jednotlivé díly lze spojovat
naše cena 265,00 Kč

Vozová váha 1:87 (stavebnice)


naše cena 210,00 Kč

Vagonová váha 1:120 (stavebnice)

OGU5O