S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.
Ok

POUZE PROFESIONÁLŮM v nábytkářských a spřízněných oborech - obchodní podmínky       |       Jsem PROFESIONÁL chci se registrovat        |

Serie 710, relax3, poloostrov

ZBOŽÍ V AKCI

Noha nábytková, materiál - KOV, dekor - CHROM V=výška : ST-3009-01_V-130 x 235 x 60

*ST00002

 
skladem ano
akce

Polohovací kování se západkovým mechanismem

D-01/0006

 
skladem ano
akce
top produkt

západkový mechanismus s možností nasunutí a vysunutí z clip pouzdra.

D-03/0037

 
skladem ano
nově naskladněno
akce

KONTAKTY

Michal Hökl - GLOBAL INTERIER
Kanceláře a sklady : Vídeňská 125A, 619 00 Brno
Fakturační adresa : Kapucínské nám.10, 60200 Brno
napište nám
M. Hökl - 603 415 981
H. Zavřelová - 603 535 111

» Reklamační řád
Reklamační řád

_

Jako 1. je nutno seznámit se s použitím a údržbou mechanismu

a stejně tak je POVINNOST s tím obeznámit svého zákazníka, uživatele !!!

POUŽITÍ  -  informace ZDE  VSTUPTE

ÚDRŽBA  - informace ZDE  VSTUPTE

 


 

1) Kupující je povinen dodané zboží bez zbytečného odkladu prohlédnout a o případných zjištěných vadách do 3 dnů informovat prodávajícího.

 

2) Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit písemně (e-mailem) do 3 dnů od převzetí zboží. V písemném oznámení musí kupující uvést zjištěné vady. Popsat, o jaké vady se jedná a jak se projevují. Písemné oznámení kupující odešle na adresu provozovny, prodávajícího.

 

3) K reklamaci je nutné přiložit veškeré doklady o koupi zboží, jehož vady jsou reklamovány.

 

4) Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.

 

5) Prodávající se zavazuje informovat zákazníka nejpozději do 21 dnů od obdržení reklamace, o způsobu vyřízení reklamace.

Vytvořeno systémem www.webareal.cz

NDk1Nm