S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.
       

OBCHODNÍ PODMÍNKY
Obchodní podmínky

Obchodní podmínky, záruky a reklamace


Všeobecná ustanovení :
  • Kupující učiněním objednávky akceptuje tyto Obchodní podmínky, vyhlášené prodávajícím. Vztahy kupujícího a prodávajícího se řídí těmito Obchodními podmínkami a tyto jsou pro obě strany závazné, není-li ve smlouvě výslovně stanoveno něco jiného. Obchodní podmínky blíže upřesňují práva a povinnosti prodávajícího i kupujícího a ve svém aktuálním znění tvoří nedílnou součást kupní smlouvy.
  • Prodávající se zavazuje dodat kupujícímu objednané zboží za podmínek,stanovených těmito Obchodními podmínkami a kupující se zavazuje objednané zboží řádně převzít a zaplatit za něj prodávajícímu kupní cenu.
  • Na některé zboží se vztahuje ZÁKAZ PRODEJE OSOBÁM MLADŠÍM 18ti LET ! tyto produkty budou prodány nebo doručeny pouze osobám starším 18ti let!
Předmět smlouvy :
Předmětem kupní smlouvy jsou pouze položky výslovně uvedené v kupní smlouvě - objednávce (dále jen zboží). Prodávající se zavazuje, že bude svým odběratelům dodávat:
  • bezvadné zboží, v souladu se specifikací nebo vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží
  • vyhovující normám, předpisům a nařízením, platným na území Evropské unie
Objednání zboží, uzavření smlouvy :
Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění formulářem předepsaných údajů a náležitostí. Objednávka je návrhem kupní smlouvy. Prodávající si vyhrazuje právo dodatečného potvrzení objednávky kupujícím, např. telefonicky, e-mailem, či písemně. Kupní smlouva samotná vzniká dodáním zboží a jeho převzetím kupujícím.
Odesláním objednávky kupující bezvýhradně souhlasí s těmito podmínkami.

Ochrana osobních dat:
Prodávající zpracovává osobní údaje zákazníků v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění, a to v marketingové databázi prodávajícího při plném respektování povinnosti správce dle § 5 zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění. Zpracované údaje jsou plně chráněny funkčním vnitřním systémem ochrany dat (soubor vnitřních organizačních a technických opatření). Prodávající prohlašuje, že je platně registrován u Úřadu pro ochranu osobních údajů pod registračním číslem 00072650.

Místo plnění :
Místem plnění je místo uvedené v objednávce. Datum zdanitelného plnění je shodné s převzetím zboží kupujícím.

Cena a placení :
  • Nabídkové ceny, uvedené v e-shopu, jsou platné v okamžiku objednání. Prodávající si vyhrazuje právo měnit ceny v závislosti na vývoji měnových kurzů, inflace či při změnách dodavatelských podmínek výrobců a dodavatelů zboží do e-shopu. Kupní cena je považována za zaplacenou teprve připsáním celé kupní ceny za danou objednávku na účet prodávajícího, uhrazením v hotovosti či převzetím zaplacené dobírky.
  • Prodávající zůstává vlastníkem zboží až do zaplacení celé kupní ceny. Faktura, vystavená na základě kupní smlouvy mezi prodávajícím a kupujícím, je současně daňovým dokladem.
  • Ceny uvedené v E-shopu jsou platné pouze při objednání prostřednictvím tohoto E-shopu a při vybraném způsobu platby.
  • Doprava od 1000,- Kč včetně DPH - zdarma, prostřednictvím dopravce PPL, objednávky učiněné do 15:00 jsou sváženy následující pracovní den a doručeny další pracovní den.
  • Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
  • Za nevyzvednutou zásilku bude účtován poplatek 150,- Kč (neplatí pro osobní odběr na prodejně)

"Pokud odmítnete objednanou zásilku převzít a ta putuje zpět do e-shopu, neznamená to automaticky odstoupení od smlouvy. Internetový prodejce takové jednání nemusí vyhodnotit jako vrácení zboží v zákonné 14denní lhůtě a dokonce po vás i po nějaké době může vymáhat, abyste objednané zboží zaplatili a převzali. Pokud tedy chcete využít svého práva a od smlouvy odstoupit, řádně to prodávajícímu oznamte. Telefonicky, e-mailem nebo jednoduchým dopisem přiloženým k vracenému zboží."

Dodací podmínky :
Dodávky předmětu plnění budou, dle dostupnosti produktů a provozních možností prodávajícího, realizovány v co nejkratším termínu, obvykle do 2 - 10 dnů od přijetí objednávky, v závisosti na způsobu doručení. Ve výjimečných případech může být dodací lhůta delší. Nebude-li možno realizovat objednávku do max. 20 pracovních dnů, bude o této skutečnosti zákazník informován a má právo od již přijaté objednávky odstoupit nebo akceptovat delší dobu vyřízení této objednávky. Za splnění objednávky se považuje doručení zboží na uvedenou adresu. Dopravu na tuto adresu objednává a zajišťuje prodávající. Zásilka se zbožím musí obsahovat daňový doklad, který slouží zároveň jako záruční list k dotyčnému zboží.

Odstoupení od smlouvy :
Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má spotřebitel (kupující) v souladu s ust. § 53 odst. 7 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce do 14 dnů od převzetí zboží. Odstoupení od smlouvy musí být učiněno písemně a musí být doručeno prodávajícímu nejpozději v poslední den 14 denní lhůty. Rozhodnete-li se v této lhůtě pro odstoupení, žádáme Vás o dodržení níže uvedených podmínek. Při jejich splnění Vám bude vrácena celá kupní cena, bez poštovného.
  • Odešlete na místo reklamace dopis, nejlépe e-mailem, s tímto textem :
" Na základě § 53 odst. 7 občanského zákoníku odstupuji tímto od smlouvy č.(číslo objednávky), ze dne : DD.MM.RRRR, požaduji vrácení částky, uhrazené za zboží z této objednávky. Částku mi pošlete na adresu.........................nebo účet...............................
Datum, podpis.
  • zboží odešlete na místo reklamace
  • zboží, které budete v rámci odstoupení od smlouvy odesílat na naši adresu, musí být v původním obalu, nesmí být použité, musí být nepoškozené, kompletní včetně příslušenství a s originálním dokladem o koupi. Zboží neodesílejte na dobírku, doporučujeme zboží pojistit.
  • při splnění všech výše uvedených podmínek Vám peníze za zboží zašleme zpět složenkou na adresu, nebo převodem na účet, do 10 pracovních dní od fyzického převzetí zboží.
  • bude-li vrácené zboží poškozené, opotřebené, nekompletní, či nebude-li obsahovat doklad o koupi, nebudeme moci akceptovat Vaše odstoupení od smlouvy a zboží bude vráceno zpět, nebo bude snížena náhrada kupní ceny.
Reklamace :
Jako v každám obchodě, tak i v našem e-shopu se může stát, že budete chtít zakoupené zboží reklamovat. Přestože se znažíme prodávat pouze zboží prvotřídní kvality, vždy se může objevit vadný výrobek, přičemž tato vada se projeví až po nějaké době. Jsme připraveni Vám vyjít vstříc i v otázkách reklamací a pro tyto případy platí následující podmínky

Reklamační řád a podmínky

  • Veškerá reklamační řízení ve vztahu ke spotřebiteli se řídí Občanským zákoníkem.

  • Standardní 24 měsíční záruka se vztahuje na elektrické a elektronické komponenty - tedy baterie, dobíjecí adaptéry, dobíjecí pouzdra PCC apod.
    Zároveň je však nutno odlišovat pojmy
    ZÁRUČNÍ DOBA a ŽIVOTNOST.
    Z tohoto hlediska jsou jednotlivé komponenty a příslušenství elektronických cigaret rozděleny do tří kategorií :

  • 1) Baterie a další elektronické součásti – u všech baterií je životnost 300 dobíjecích cyklů, přičemž kapacita baterie postupně klesá ( přirozený jev u všech typů baterií, považovaný za běžné opotřebení ).

  • 2) Atomizery, cartomizery, clearomizery a další příslušenství, sloužící k plnění liquidem – jedná se o spotřební materiál, jehož životnost je 10 dní – 3 měsíce.V tomto případě se životnost odvíjí od četnosti použití, způsobu zacházení, použitém liquidu apod. Součástí těchto produktů je mj. žhavicí spirálka, která přeměňuje liquid v páru a nosné medium, přivádějící liquid ke žhavicí spirálce ( knoty, vata ). Používáním dochází k postupnému zanášení spirálky i knotů a tedy k postupnému snižování výkonu. Hustší liquidy ( např. „čokoláda „ ) zanášejí spirálku více než řidší ( např. tabákové ). U tohoto příslušenství lze tedy akceptovat reklamace pouze na závady, reklamované bezprostředně po zakoupení ( výrobní vady, mechanické poškození apod )

  • 3) Liquidy a náplně – na tyto produkty nelze reklamaci uplatnit , jedná se o spotřební materiál k elektronickým cigaretám . Tyto produkty nelze ani vracet.U liquidů je akceptovatelná pouze raklamace na prošlou dobu spotřeby, která činí 2 roky a je vyznačena na obalu liquidu.

  • Záruční doba počíná běžet okamžikem převzetí zboží kupujícím.

  • Kupující je povinen prohlédnout zboží ihned po převzetí a zkontrolovat, zda je nepoškozené, kompletní a bez jiných závad. Prodávající nenese odpovědnost za poškození zboží během přepravy k zákazníkovi, proto, je-li zboží poškozeno dopravou, kupující sepíše s přepravcem protokol o škodě a škodu vymáhá na přepravci, který za tuto škodu v plné míře zodpovídá.

  • Záruční doba se nevztahuje na vady, vzniklé neodborným či nešetrným zacházením, upravováním výrobku, či mechanickým poškozením. Možnost reklamace rovněž zaniká v případě, že k závadě došlo běžným opotřebením, způsobeném běžným užíváním a záruka se rovněž nevztahuje na škody způsobené živelnou pohromou.

  • Zboží, které je reklamováno, je nutno vrátit v původním obalu, včetně dokladu o zakoupení, který slouží zároveň jako záruční list. Dále je nutno přiložit průvodní dopis s popisem závady.

  • Reklamované zboží nezasílejte na dobírku, doporučujeme pojištění jeho dopravy.

  • V případě splnění výše uvedených podmínek garantujeme maximální urychlení reklamace a její vyřízení formou výměny zboží či vrácení peněz.

  • Reklamaci nelze uplatnit na závady atomizeru, které vznikly použitím neoriginálních náplní či e-liquidu, které uživatel zakoupil jinde než od firmy Petr Smejkal  ecigárko z PLANOGRAFIE. Na trhu jsou i náplně a e-liquidy s agresivnějším složením, které mohou poškodit atomizer. Veškeré náplně a e-liquidy prodávané firmou Petr Smejkal  ecigárko z PLANOGRAFIE, jsou určeny do elektronických cigaret prodávaných touto firmou.


K vyřizování reklamací použijte následující kontakt :

Firma: Petr Smejkal    - ecigárko z PLANOGRAFIE
Adresa: Rumunská 1818/4,  120 00  PRAHA 2
Telefon: +420 222 510 926
Mobil: +420 728 280 595 (funkční pouze v provozní době)
e-mail: e-cigarety@planografie.com

Otevírací doba:
Pondělí - Čtvrtek  8:00 - 16:00
Pátek 8:00 - 15:00
Sobota - Neděle  ZAVŘENO
(Po předchozí domluvě možnost i mimo uvedené hodiny)

 

Závěrečná ustanovení :
Tyto obchodní a reklamační podmínky platí ve znění uvedeném na internetové stránce prodávajícího v den odeslání elektronické objednávky tehdy, není-li mezi prodávajícím a kupujícím písemně dohodnuto něco jiného. Odesláním elektronické objednávky kupující bez výhrad akceptuje veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky. Zároveň tím kupující akceptuje i cenu platnou v den objednání zboží a cenu za dopravu zboží ke kupujícímu, nebude-li prokazatelně dohodnuto jinak. Veškerá práva a povinnosti prodávajícího i kupujícího nad rámec této obchodní smlouvy se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy, především pak Občanským zákoníkem.

Případné spory je možné řešit mimosoudní cestou. V takovém případě zákazník /spotřebitel, může kontaktovat subjekt mimosoudního řešení sporu, kterým je například Česká obchodní inspekce. Více informací o mimosoudním řešení sporů naleznete na stránkách ČOI. Základní podmínkou mimosoudního řešení, je prvně pokus o řešení sporu s obchodníkem.



 

MjllMGNmM