Pokud není v popisu uvedeno jinak , tak je na všechny produkty v E-shopu ASPEX záruka min. 24 měsíců. Pokud jste narazili na vadný produkt, který nefunguje , nebo nefunguje zcela korektně , tak Vám tímto návodem chceme pomoci urychlit Vaší reklamaci.
1 Připravte si Váš doklad o koupi a záruční list pokud je součást balení , kde najdete
seriové číslo produktu a datum zakoupeného zboží.
2 Pokud záruční list není , nebo není vyplněn, tak Vám v obou případech postačí
doklad o koupi - faktura, kterou jste od nás obdrželi a která je součástí každého
balíku. Zboží bez záručního listu dnes není žádná neobvyklá věc. Někteří výrobci
prostě záruční listy nepoužívají. Nevyplněné záruční listy již také nejsou
žádnou výjimkou a autorizované servisy Vám musí vzít po dobu záruční doby
zboží i na základě faktury.
3 Zkontrolujte, zda produkt, který chcete reklamovat, nemá autorizovaný servis.
Většina značkových produktů ( fotoaparáty, LCD monitory, tiskárny atd. ) má
svůj autorizovaný servis. Výrobci podporují vysokou kvalitu autorizovaných
servisů a proto je rychlejší a snažší reklamovat Váš výrobek právě zde.
Samozřejmě můžete vadné zboží zaslat k nám. My jej ale posíláme do úplně
stejného autorizovaného servisu jako byste jej zasílal Vy. Když ovšem zboží
zašlete do servisu přímo , zkrátí se celková doba odstranění vady o řádově až 7
pracovních dní.
4 Jestliže produkt nemá autorizovaný servis, reklamujte výrobek u nás. Kontaktuje
nás přes E-mail na info@aspex.cz a my Vám sdělíme další postup. Většinu přijatých
žádostí o reklamaci se snažíme vyřešit ve stejný den. Zboží ve většině případů
zašlete na naší adresu , kde bude zboží otestováno a bude Vám navrhnuta
výměna . Pokud adekvátní produkt nebude na skladě , tak Vám sdělíme
přibližný termín , kdy bude reklamace vyřízena.
Pokud máte jakékoliv dotazy , neváhejte a napište nám na info@aspex.cz