Naše webové stránky používají cookies, které nám pomáhají zjistit, jak jsou naše stránky používány. Abychom cookies mohli používat, musíte nám to povolit. Kliknutím na tlačítko „Souhlasím“ udělujete tento souhlas. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.

Kontakt

Chytry-obchod.cz
Na Hvězdárně 256/3
159 00 - Praha 5
tel: 777 885 896
napište nám
IČ: 02279924
DIČ: CZ8302230035


» ZDARMA SERVIS bez starostí

ZDARMA SERVIS bez starostí


Protože věříme v kvalitu a bezporuchovost výrobků, které prodáváme, nabízíme Vám ZDARMA vyřízení a odvoz výrobku do autorizovaného servisu po dobu jeho záruční doby.

Tato nabídka platí pouze pro výrobky značky:
Airbi, AirKomfort, Belatrix, Bionaire, Boneco, CleanMate, Daikin (neplatí pro nástěnné klimatizace), Daitsu, DOMO, Ionic-CARE, Kalorik, Lanaform, Meaco, Midea/Comfee, Nedis, Raycop, Refredo, Remko, Rohnson (neplatí pro model R-9350, R-9390), Sakura, Sencor (neplatí pro nástěnné klimatizace), Sharp, Sinclair (neplatí pro nástěnné klimatizace), Stadler Form, Stylies, TFA, Winix.


Díky této službě, která je ZDARMA, Vám v případě poruchy výrobku odpadá zařizování dopravy od Vás do autorizovaného servisu a platba za tuto dopravu.
Tuto nadstandardní službu nabízíme automaticky pro všechny přijaté objednávky na uvedené značky od 15.3.2017.


Díky službě ZDARMA SERVIS bez starostí po dobu záruky, bychom se chtěli odlišit od běžných e-shopů, které tuto nadstandardní službu nenabízí.

ZDARMA SERVIS bez starostí po dobu záruky je možné uplatnit pouze pro výrobní či konstrukční vady zjištěné uživatelem při užívání výrobku během záruční doby výrobku.


ZDARMA SERVIS bez starostí - jak uplatnit?

Napište nám na e-mail reklamace@chytry-obchod.cz, kde prosím uveďte:
- číslo faktury
- název výrobku
- popis závady
- telefonní číslo
- adresu svozu

Budeme Vás nejpozději do dvou pracovních dnů kontaktovat s dalším postupem vyřízení Vaší reklamace.


Podmínka pro odeslání balíku je zabalení výrobku do originální krabice včetně originální výplně, které garantují nepoškození přístroje při přepravě.
Při nesplnění této podmínky nebude balík řidičem převzat.


Do krabice k výrobku vložte kopii faktury a vyplněný reklamační formulář.

Reklamační formulář v PDF (k tisku) ke stažení kliknutím na tento text
Reklamační formulář ve Wordu (editovatelný) ke stažení kliknutím na tento text


Doprava od Vás bude zajištěna přepravní společností DPD.
Můžete si zvolit datum vyzvednutí výrobku (pouze v pracovní dny). Přesný čas vyzvednutí není možné přesně stanovit.


Po obdržení výrobku autorizovaným servisem, servisní technik výrobek prověří, a pokud bude oprava uznána v rámci záručních podmínek výrobce, je oprava, doprava do servisu a doprava zpět k Vám plně hrazena našim e-shopem.
V opačném případě pokud se nebude jednat o záruční opravu, zaplatíte pouze dopravu zpět k Vám v ceně 200,- Kč s DPH a předem dohodnutou cenu za nezáruční opravu, o které Vás budeme předem informovat.

Částka za dopravu zpět a nezáruční opravu bude hrazena předem na náš bankovní účet.
Po připsání platby Vám bude výrobek odeslán.
Výrobek zpět Vám bude odeslán dopravcem autorizovaného servisu např. DPD, PPL, GEIS, Raben, IN-TIME, apod.

ZDARMA SERVIS bez starostí

YTc1NDA4O