Naše webové stránky používají cookies, které nám pomáhají zjistit, jak jsou naše stránky používány. Abychom cookies mohli používat, musíte nám to povolit. Kliknutím na tlačítko „Souhlasím“ udělujete tento souhlas. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.

Kontakt

Chytry-obchod.cz
Na Hvězdárně 256/3
159 00 - Praha 5
tel: 777 885 896
napište nám
IČ: 02279924
DIČ: CZ8302230035


» Časté dotazy

Časté dotazy


Jak se k nám dostanete ?
Adresu a mapu našeho výdejního místa najdete v kontaktech

Jak postupovat při reklamaci ?
Jak postupovat při reklamaci a kde zboží reklamovat uvádíme na samostatné stránce reklamace

Poškození zboží při přepravě Českou poštou, DPD ?
Jak postupovat při poškození zboží při přepravě uvádíme na samostatné stránce poškození zboží při přepravě

Nekompletní zásilka ?
Pokud jste obdrželi zásilku, která neobsahuje některou z položek uvedenou na faktuře, prosím kontaktujte nás na telefonním čísle 777 885 896 nebo na info@chytry-obchod.cz kde s Vámi problém co nejrychleji vyřešíme.

Jaká je dostupnost zboží ?
U každého výrobku najdete informaci, která vyjadřuje aktuální dostupnost daného zboží. Informace se pravidelně aktualizují v intervalu 24 hodin.

Jaká je lhůta na vyzvednutí zboží při osobním odběru ?
Zboží bude pro Vás rezervováno po dobu 5-ti pracovních dnů. V případě prodloužení rezervace, nás prosím kontaktujte.

Vyzvedli jste si zboží osobně, a přesto jste doma zjistili, že je mechanicky poškozené ?
Vzhledem k dlouhé cestě od výrobce, přes dodavatele, kterou k Vám zboží muselo urazit, se to může stát.
Abychom však mohli Vaší reklamaci řešit, je nutné tuto skutečnost bezodkladně oznámit, ideálně telefonicky na 777 885 896, nebo emailem na info@chytry-obchod.cz

Na pozdější reklamace bohužel nemůže být brán zřetel.

Mohu u Vás zakoupit zboží bez objednávky ?
Ano, ale doporučujeme Vám vytvořit si objednávku přes internet, kde si jako způsob doručení zvolíte osobní odběr.
Pokud je zboží skladem, připravíme Vám jej ihned k odběru a budeme Vás o tom informovat emailem.
Pokud k nám přijdete bez objednávky, nemůžeme Vám zaručit, že v danou dobu bude požadované zboží skladem.


Časté dotazy

ZDdkODE1