S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

Reklamační řád

Reklamační řád

Reklamační řád vychází z Občanského zákoníku a vztahuje se pouze na zboží, jehož reklamace je řádně uplatněna v záruční lhůtě. Souhlas s reklamačním řádem stvrzuje kupující odesláním objednávky přes webové rozhraní www.svetkreativity.eu, a to stisknutím tlačítka „ODESLAT OBJEDÁVKU“.

Kupující je povinen při převzetí (osobní převzetí, převzetí od dopravce) zkontrolovat dodávku, není-li viditelně poškozena nebo poničena. Pokud je zásilka poničena, nepřevezme objednatel zásilku a neprodleně kontaktuje internetový obchod www.svetkreativity.eu. Pokud kupující zjistí jakýkoliv rozdíl mezi fakturou a skutečně dodaným zbožím, je povinen ihned  (do 3 dnů)  informovat internetový obchod  o zjištěném rozdílu. Pokud tak neučiní, vystavuje se nebezpečí, že pozdější případná reklamace nebude uznána. Do záruční opravy bude přijato pouze zboží kompletní, s průvodní dokumentací.

Reklamace zásilek  může být uplatněna pouze na adrese dodavatele:

Ing. Martina Balážová,  Pod Vyšehradem 268, 561 64  Jablonné nad Orlicí,  e-mail: obchod@svetkreativity.eu

Do záruční opravy nebude přijato zejména zboží: poškozené živly jako je voda, oheň a podobně; zboží s prošlou záruční lhůtou v den předložení (doručení) zboží k reklamaci; zboží  mechanicky poškozené; zboží bez doložení původu nákupu; zboží  poškozené nesprávným použitím v rozporu s návodem k použití nebo zásadami správného použití či skladování; zboží poškozené neodborným servisním zásahem.

Postup při reklamaci

Zboží došlo v porušeném obalu. Spolu s doručovatelem (dopravcem) zkontrolujte kompletnost dodávky. V případě, že máte pochybnost o kompletnosti dodávky či poškození zboží, zásilku nepřebírejte , sepište s dopravcem protokol o poškozené zásilce a neprodleně informujte prodávajícího.

Zboží došlo v neporušeném obalu, ale je mechanicky poškozené dopravou. Zboží zašlete na adresu sídla internetového obchodu, přiložte popis poškození zboží a my vám obratem odešleme zboží nové.

Zboží došlo v pořádku, ale objevila se u něj provozní vada. Pokud objevíte na zboží vadu, prověřte podle nákupního dokladu, zda je zboží v záruce (funkční záruka je zpravidla 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak), pokud je zboží v záruce zašlete jej s kopií dokladu o koupi na adresu naší firmy.

Popis při zaslání reklamace

Zabalte vadné zboží do původního obalu a přiložte kopii doručenky nebo jiného dokladu o tom, kdy Vám bylo zboží dodáno a podrobný popis vady výrobku. Vadné zboží spolu s dokladem o koupi a popisem závady zašlete doporučeně na naši výše uvedenou adresu. Náklady na dopravu reklamace do sídla firmy prodávajícího nese kupující, stejně tak riziko a odpovědnost za poškození zásilky dopravou.

V Jablonném nad Orlicí dne 8. 2. 2013

Ing. Martina Balážová

www.svetkreativity.eu

 

ZjY3NTc4N2