S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.

CZ cz  |  SK sk  | Kontakt


Úvod » NĚMČINA » Němčina pro povolání » Hotelnictví a turismus » Deutsch im Hotel - Korrespondenz - učebnice německé písemné komunikace


        

Deutsch im Hotel - Korrespondenz - učebnice německé písemné komunikace

učebnice německé písemné komunikace

NA OBJEDNÁVKU / NENÍ SKLADEM

 

Učebnice Deutsch im Hotel, část Korrespondenz je zaměřena na procvičování písemné komunikace v němčině v hotelnictví a restauračním provozu v německy mluvících zemích. Dovednosti jsou procvičovány na dopisech, e-mailech a faxech, přičemž v knize naleznete všechny základní fráze komunikace host - personál rozdělené do logických okruhů. Součástí knihy je také přehled gramatiky a klíč k řešení úkolů.


Transparentní historie ceny
Skladem: 0 ks
Dostupnost:
Skladem menší množství Vedlejší sortiment, skladem menší množství, větší objednávky mohou být spojeny s čekáním.
Číslo produktu: 9783190016471
EAN kód: 9783190016471
bez DPH : 718,00 Kč
s DPH (0 %):
718,00 Kč
Hlídací pes:
Hlídací pes

do košíku:
  ks  

Nepotřebujete také?

Více se dozvíte tady...

Titul Deutsch im Hotel představuje dobrou volbu pro všechny, kteří chtějí lépe ovládnout mluvený a psaný projev v rámci práce v hotelu a turistickém ruchu. Titul je rozdělen do dvou dílů a navíc existují k prvnímu dílu audionahrávky a k oběma dílům společná metodická příručka. Knihy jsou koncipovány pro studenty se základní znalostí jazyka přibližně na úrovni 150 vyučovacích hodin.
Koncepce titulu
  • Učebnice je rozdělena do dvou dílů: první díl se zabývá mluvenou komunikací v hotelu a je podpořen audionahrávkami na CD. Druhý díl je zaměřen na písemnou komunikaci v hotelovém provozu a v turismu.
  • Oba díly mohou být používány jak po sobě, tak parelelně, tak i nezávisle na sobě.
  • Učebnice zpracovávají všechny podstatné oblasti oboru a to za pomoci soudobých příkladů komunikace a písemné korespondence.
  • Díl věnovaný mluvené komunikaci v hotelu se zaměřuje na nácvik základních obratů a komunikačních strategií. Na konci každé lekce se osvojená látka opakuje. V závěru prvního dílu knihy naleznete také klíč k řešení a transkripce poslechových textů.
  • Druhý díl ukazuje na základě autentických písemností komunikaci v hotelu. Kniha obsahuje všechny obvyklé varianty písemné komunikace - tedy e-mail, dopis a fax.
  • Metodická příručka obsahuje didakticko- metodické pokyny k práci s učebnicí, dále pak informace k německým reáliím se zaměření na hotelnictví a restauratérství, jakož i krátký test k reáliím.

V učebnici naleznete například lekce:
    • 1. Geschäftsbriefer - äußere Form
    • 2. Anfrage
    • 3. Angebot
    • 4. Abschlägige Antwort
    • 5. Reservierung
    • 6. Bestätigung der Reservierung
    • 7. Änderung der Bestätigung
    • 8. Abrechnung
    • 9. Reklamation /¨Antwort auf Reklamation
    Ukázky ke stažení
    Stáhněte si zdarma vzorové strany / lekce tohoto titulu (převzato z www.hueber.de)
    pdf-náhled pdf-náhled
    Další komponenty k titulu
          Tento titul má nasledující komponenty:
    152
    Poradenství / vzorky

    Vybrat správný titul je někdy složité. Potřebujete poradit? Zašlete nám dotaz! Adresa pro Vaše dotazy: dotaz@meindeutsch.cz. Učitelé navíc mohou u vybraných titulů získat na omezenou dobu zápůjčku knihy přímo do školy (týká se pouze učebnic, nikoliv doplňků atp.). Více zde.

    Nejprodávanější

    Vytvořeno systémem www.webareal.cz

    OGExO
    Hlídací pes
    Watch DOG


    Informovat na e-mail při změně:


           když cena klesne pod

            když produkt bude na skladě


    Zadejte Váš e-mail: